img
Numer: maj (156) 2025

 

Polecane artykuły

Jak pracować z zespołem zróżnicowanym, aby dbać o jakość edukacji włączającej / Ewelina Polak-Janik, s. 8-12

Mediacje rówieśnicze jako metoda wsparcia funkcji wychowawczej szkoły / dr Katarzyna Pająk-Załęska, s. 28-31

Nadmierne korzystanie z urządzeń cyfrowych a kondycja psychiczna dzieci i młodzieży / Dorota Gross, s. 38-41

Kreatywność kompetencją przyszłości. Scenariusz zajęć / Ewelina Polak-Janik, s. 42-44

Polityka cookies i prywatności

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies należy opuścić stronę.

Zaznacz cookies, które akceptujesz:
Powrót